Java2goJava2goZandzuigerstraat 80036-84145194 sterren na
316 reviews
Zandzuigerstraat 80
Recente recensies van Java2go
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Martino5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk. Bezorger gaf aan dat pindasaus was vergeten, kan gebeuren dus gebeld om te laten zitten. Echter kwamen we later schter dat zuur en peper ook misten. Dat was wel jammer. Verder prima28-8-2025
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Daniela5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker eten altijd… blij dat ze weer geopend zijn .. dank je wel Irene voor je snelle en goed service. 20-8-2025
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Steven5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceRuime keuze op het menu. Scherpe prijzen. Zeer snelle en vriendelijke bezorging. Lekker eten en ruime porties. Aanrader! 15-8-2025
Janine5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk. De porties enorm groot. Ik vind het alleen heel jammer dat we 2 uur op het eten hebben moeten wachten (terwijl het op de website aangegeven was als 50 min.) zonder ook maar één berichtje te hebben ontvangen. Het volgen van de bestelling via de website werkte ook niet. Die stond om 19.52 (2 uur na de plaatsing van de bestelling nog steeds op: wordt verstuurd naar restaurant: geschatte bezorging 52 min.) Ik heb ook nog gebeld maar kreeg geen gehoor en heb een contactformulier ingevuld waar ook niet op gereageerd is. Ik heb best begrip voor vertraging omdat het druk is, maar 2 uur is heel lang en kan op z'n minst worden doorgegeven.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-8-2025
Vincent5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-7-2025
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Jaimy 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas kregen wij een oud en hard broodje, die wij maar weg hebben moeten gooien omdat hij volledig uit elkaar viel. Heel jammer.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-7-2025
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Piet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVriendelijk aan de tel. Eten is lekker. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-1-2025
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Jacqueline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging duurde 2 uur ipv 1 uur.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-1-2025
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Kübra3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEr zat een uienschil in mijn eten..
de kip was veel te hard en uitgedroogd..Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-12-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Irène3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service5 euro betaald voor 1 stuk kip en 1 saté apart. Belachelijk duur. Opgewarmd eten. Ontiegelijk veel zout. En voor alles 23 euro betaald. 1 bakje. Ontevreden. Op de website denk je dat alles erin zit. Moet je voor zuur gaan betalen extra. 23-12-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Maria5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDelicious and good price.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-11-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Carlos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJullie eten is echt zo lekker. Vooral jullie roti ik word gewoon super gelukkig als ik eten bij jullie bestel en de mensen die daar werken zijn super vriendelijk echt top! Beste restaurant in Almere!! 30-10-2024
Angelique 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAbsolutely enjoyed ourselves!! The food was still hot at arrival, it was delicious and the saoto soup was exactly what i needed. Definitely will buy again!28-10-2024
Maria5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJullie vergeet my gratis drankDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-9-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Cindy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd lekker. Als we bestellen hier. Binnen 1u bezorgd. Genoeg om hiervan 2 dagen van te kunnen eten. 16-9-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Carlo4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-9-2024
Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEen zeer goede roti. De juiste samenstelling en prima van smaak.
De telo bakeljou was een teleurstelling. De cassave was goed van smaak maar er zat zo weinig bakeljou in dat met twee lepels de vis wel verdwenen pas. Ik hoop dat dit een vergissing was....16-8-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Sandy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas heerlijk!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-7-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Irène3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNasi rijst is wel droog. Kip lekker. Loempia is geen surinaams loempia27-7-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Zaineb1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJava2go,
Is kwa eten wel lekker. Alleen is het mij al 3x voorkomen dat me eten of althans me bestelling NIET optijd is geleverd. Plus vergeet ze elke keer weer een bestelling van mij te leveren. Wel teleursteld... hoe dat gaat.. Op wel dat er verbetering komt.java2go.12-6-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Jolanda4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. Helaas waren de loempia’s niet vers gebakken, waardoor ze zompig waren.10-6-2024
Rubby3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas mijn eerste keer eten bestellen bij jullie. Ik vond het oke. Telo terie besteld. Ik ben gewend dat de terie lekker crispy moet zijn en dat was het totaal niet. Verder was de cassave goed gebakken en smaakte de sambal wel goed. Als de terie crispy was zou het de niveau omhoog tillen. Bami en kip was normaal. Ik had kleine bakje met gele peper besteld en het was zo waterig. Nog nooit meegemaakt. Heel jammer dit. Ik heb moeten bijbetalen hiervoor en niet gebruikt omdat dit geen peper is waarmee je je bami moet eten. Hierdoor vind ik de prijs-kwaliteit ook niet in verhouding. Ik hoop dat jullie wat doen met de feedback die jullie ook krijgen van andere. 7-6-2024
Casandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de bak bami niet helemaal gevuld was met weinig rund..en de rijst met antroewa en 2 kip was heerlijk ook alleen jammer dat er meer rijst was in verhouding met het groente en vlees en bij geen saus. Hey overigens wel allemaal gesmaakt!26-4-2024
Frank4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-2-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Yvette2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet vlees was te droog. 22-2-2024
Jack2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWas 50 min te laat en was koud 12-2-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Carlos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was super lekker. En ze waren erg klant vriendelijk. Bedankt voor het eten10-2-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Ilana 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was er een probleem met de koeling waardoor we erg lang hebben moeten wachten. Porties zijn wat aan de kleine kant maar wel erg lekker5-2-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Kevin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was weer heerlijk.. website mag nog wat makkelijker navigeren. Misschien tabbladen met gerechten?Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-2-2024
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Saskia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-1-2024
Cindy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals gewoonlijk altijd lekker. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-12-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Chi Min5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten, daarom bestellen wij hier bij java2go. Roti is lekker vers, de gele rijst hier is ons favoriet. Jammer dat de satésaus anders smaakte dan normaal gesproken, nieuw recept?15-12-2023
Krystle 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk vers eten en keurige bezorging op de afgesproken tijd.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-12-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Nicole2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was helaas niet lekker zoals ik gewend ben.. het was droog en niet warm. Erg balen op de vrijdag avond. 8-12-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Shardha2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service6 stuks gebakken banaan besteld, kwaliteit was er niet naar, heel jammer. 2-12-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Krystle 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, snelle en keurige bezorging. Tot snel weer!30-11-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Amina4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas doordat de pom erg zoet was en dd vakkeljauw ook heb ik het niet kunnen eten. Siper zonde voor mn geld!!23-11-2023
Amina4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk de lekkerste was telo met bakkeljauw.. voorderest hebben we lekker gegeten. Bedankt.. 23-10-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Ron5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-10-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Hakim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service2 uur te laat ontvangen en het eten was zeer matig. Geen aanrader.27-9-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
matthias4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicede kipsate had een gek zuur smaakje. wij hadden een extra ei besteld en ook nog telefonisch doorgegeven maar niet ontvangen. verder was de roti lekker!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-9-2023
Java2goZandzuigerstraat 80036-8414519
Jolan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe bami sateh was heel goed en lekker. Het kalfsvlees bij de bami moksi meti was best wel droog. Jammer. De rest heerlijk.22-9-2023